Dimex 2000 Constructii drumuri publice la standarde internationale

0
231

Serviciile de Constructii drumuri necesită crearea unui proiect ingineresc de terasament, depășirea obstacolelor geografice, sau de alte tipuri, astfel încat sa se permită vehiculelor sau călătorilor să circule. Constructorul de drumuri trebuie să respecte standardele stabilite de lege sau orientările oficiale. Procesul propriu-zis de construcție începe adesea cu îndepărtarea pământului și a rocilor sau prin procedurile de  sablare, construcția de terasamente, poduri și tuneluri și îndepărtarea vegetației (poate implica defrișări), urmată apoi de montarea pavajului. În acest proces este folosită o varietate de echipamente pentru construcții rutiere în construcția de drumuri.

Pentru mai multe detalii accesari Dimex2000 – Constructii drumuri.

După proiectare, aprobare, planificare, obținerea aprobărilor juridice și de mediu, alinierea drumului este stabilită de către un inspector. Razele și gradientul sunt proiectate și marcate pentru a se potrivi cel mai bine nivelurilor naturale de la sol și a minimiza cantitatea de tăiere a vegetației.

Drumurile sunt proiectate și construite pentru a fi utilizate de autovehicule și pietoni. Controalele de eroziune și sedimente, sunt efectuate  pentru a preveni efectele negative. Liniile de drenaj sunt prevăzute cu îmbinări etanșe în drumurile de servitute, cu coeficienți de scurgere și caracteristici adecvate pentru sistemul de apă  sau a altor tipuri de utilități publice.

Un șantier de lucru (sursă de obținere pietriș și rocă) și o sursă de apă ar trebui să fie situate în apropierea sau la o distanță rezonabilă de locul unde se construiește drumul. Aprobarea de la autoritățile locale poate solicita să se scoată apă sau să se scoată și să se predea alte tipuri de material găsit în sol. Solul superior și vegetația este scoasă din groapa pentru depozitarea în zona de extracție. Pentru mai multe detalii accesari Dimex2000 – Constructii poduri.

Suprafețele vechilor drumuri, garduri și clădiri ar putea fi necesar să se elimine înainte de începerea construcției noilor drumuri. Copacii în zona de construcție de drumuri pot fi marcați pentru retenție. Acești arbori protejați nu ar trebui să aibă stratul superior în zona liniei de circulație, iar zona de circulație trebuie să fie ținută la distanță de materialele și echipamentele de construcții.

dimex2000 constructii drumuri
dimex2000 constructii drumuri

Pentru mai multe detalii accesari Dimex2000 – Constructii drumuri.

O mare parte a vegetației poate fi mutată și pusă deoparte pentru a fi utilizată în timpul reintegrării. Solul vegetal este de obicei decojiți și depozitat în apropiere pentru reabilitarea terasamentelor nou construit de-a lungul drumului. Rădăcinile arborilor mari sunt îndepărtate, urmând ca în faza de reabilitare finală, după construcția drumului, să înceapă procesul de însămânțare, plantare, udare și alte activități pentru a repara daunele zonei.

Procesele de construcție de drumuri  includ excavarea, îndepărtarea materialului, de umplere, compactare, construcții și fasonare. În cazul în care roca sau alt material nepotrivit se descoperă, este îndepărtat, conținutul de umiditate este gestionat și înlocuit cu standardul de umplere compactat pentru a îndeplini cerințele de proiectare (în general, 90-95% compactare relativă).

Material de umplere general, ar trebui să fie liber de substanțe organice, ar trebui să respecte cerințele minime de umilitate și  să aibă un indice de plasticitate scăzută.

Pentru mai multe detalii accesari Dimex2000 – Constructii drumuri.

Atunci când un singur drum carosabil este transformat în două sensuri, prin construirea unui al doilea carosabil separat, alături de primul, acest proces este de obicei denumit duplicare sau dublare de drumuri. Acest process se supune legislației privind construcția de drum nou.