Tudor Turiceanu – O administratie transparenta si Pragmatica – Candidat la Primaria Sectorului 3

0
156

O administratie transparenta si Pragmatica

  1. Transparență 100%: vizibilitate a cetățeanului asupra întregului proces decizional și asupra felului cum bugetul e organizat și justificat până la ultimul ban din fondurile publice;
  2. Democrație Participativă: implicarea cetățeanului din sectorul 3 în procesul decizional printr-o reinventare a ideii lui Socrate și Jean-Jacques Rousseau prin cele mai moderne metode de consultare media, de la aplicație de smartphone până la publicațiile scrise;
  3. Birocrație Zero: birocrația este o binecunoscută problemă de pe la noi care îngreunează relația cu cetățeanul, dar și cu investitorii, favorizând nu numai corupția, dar și incompetența; birocrația va fi eliminată prin consilierea prealabilă a cetățenilor în privința formularelor administrative, culegerea de feedback în timp real asupra funcționarilor direct de la cetățeni;
  4. Siguranța Ta: siguranța colectivă garantată la un click de aplicație de smartphone distanță folosind sistemul GPS, urmând ca în maxim 2-3 minute să vină mai repede decât prin telefonul ineficient;
  5. Corupție Zero: prin combinația transparenței, democrației participative și birocrației zero, se va ajunge la o eliminare radicală a corupției din mediul funcționarilor primariei Sectorului 3.
  6. Spring District Concept : un cartier dedicat noilor start-up-uri care să rivalizeze cu Pipera, și să se asemene în 25 de ani cu La Defense de la Vest de Paris.

Pentru mai multe detalii vizitati Facebook Tudor Turiceanu sau website-ul oficial

Transparență 100% – Nici o taxare fără reprezentare prin vot

  • Revizuirea paginii de internet a primariei sectorului 3, pentru a fi user friendly, i.e. prietenos și ușor de utilizat (actualmente se prezintă o listă oarecare de proiecte, nu justifică nimic transparent, până la ultimul ban);
  • Nejustificându-se la nivel de detaliu, cetățeanul e ținut la distanță de sumele ce provin din propriilor taxe și impozite;
  • De aici vine și neîncrederea cetățeanului față de bugetele obscure care pot deveni ușor suspectabile de furt și corupție din bani publici;
  • Website-ul primăriei trebuie să meargă mână în mână cu o aplicație telefonică de smartphone care să acorde vizibilitate pentru fiecare proiect și fiecare sumă;
  • Fiecare sumă trebuie sa fie reprezentată ca o cumulare de sume intermediare din ce în ce mai mici astfel încât achizițiile, de la varul de pe pereți până la pachetul de cafea de protocol, sa fie justificate, iar oamenii sa poată să voteze pentru astfel de achiziții în timp real;
  • Transparența va fi comunicată și prin radio, publicația scrisă a primăriei și ecrane instalate în scările de bloc care vor afișa în timp real știrile primăriei, dar și reclame utile necesare rentabilității acestor mijloace media.
  • Aplicațiile și canalele media favorizate de primărie ar trebuie sa anunțe incendiile și cutremurele, dar și asistența de urgență a pompierilor;
  • Înregistrări live ale ședințelor de consiliu local , difuzarea fiecărei autorizații pe website și difuzarea de imagini live video din biroul primarului.
  • “No taxation  without representation” – Nicio taxare fără reprezentare în parlament – un slogan din anii 1750 ce era foarte răspândit în cele 13 colonii americane.
  • Premisa era ca documentul Bill of Rights (Carta Drepturilor) interzicea impunerea de taxe de către Rege fără acordul Parlamentului;
  • Având în vedere că englezii coloniști nu aveau reprezentare în Parlament, impunerea de taxe de către Metropolă era ilegală;
  • Pentru a extrapola la nivel actual, nicio impunere de taxă la nivel local de către primar și consiliul local nu are valoare reală și utilă fără ca oamenii să fie implicații în decizii și fără să le fie reprezentată vocea în mod concret;
  • Chestiunea fiscalității reprezentative a dus într-un final la Revoluția Americană și la nașterea Statelor Unite ale Americii.

Siguranța ta, o prioritate absolută pentru noul primar

  • Eficientizarea rapidității de intervenție a poliției locale prin aplicație de smartphone care să funcționeze ca un 112 mai rapid și mai digitalizat, însă cu toată securitatea platfomei digitale;
  • Orice abuz de chemare a forțelor de ordine, va fi identificată prin localizarea telefonului în timp real și penalizarea conform legii;
  • Aceeași idee ar trebui să fie pusă în aplicare în cazul ambulanței, forțelor de descarcerare și a pompierilor;
  • Crearea de centre de mame și copiii pentru protecția femeilor abuzate;
  • Sporirea siguranței în creșe, școli, grădinițe și afterschool-uri pe care noul primar dorește să le sporească numărul din sectorul 3;
  • Activarea aplicației de siguranță să se realizeze cu CNP-ul pentru prevenirea abuzurilor;
  • Punerea camerelor de luat vedere în zone sensibile a sectorului 3 unde infracționalitatea este mai ridicată.

Pentru mai multe detalii vizitati Facebook Tudor Turiceanu sau website-ul oficial

Democrație participativă – votul ca expresie directă a voinței cetățeanului în timp real

  • Pentru fiecare proiect, impozit, autorizație sau emiterea de noi acte va exista o informare în timp real, atât pe partea  de consultare pe proiect,  cât și pentru deciziile financiare;
  • Va exista rating și adăugare de comentarii în timp real pentru fiecare element al proiectului;
  • Pentru persoanele care nu au acces la internet vor fi trimise formulare speciale prin poștă care să poată fi returnate cu răspunsurile necesare către primărie, iar oamenii să fie identificați pe baza CNP-ului;
  • Cei care nu cunosc calculatorul foarte bine vor fi formați prin programele de finanțare ale primăriei;
  • Organizare de referendum-uri locale pentru accesarea unor credite importante care să angajeze bugetul local;
  • Puncte de informare locale de tip gheretă sau info point care să distribuie informații despre primărie și să colecteze nemulțumirile cetățenilor;
  • Înființarea ‘reprezentanților stradali’ care să organizeze agora și dezbaterile și care să fie în permanentă legătură cu primarul;
  • Organizarea unor mici întâlniri de tip atenian, agora de cartier, care să implice dezbateri realizate în funcție de un tur bine stabilit.
  • În agora se vor discuta în principal planurile urbanistice zonale multianuale asupra cărora cetățenii să se pronunțe prin vot direct;

Birocrație Zero: voința cetățeanului să fie nemediată în relația cu autoritățile de maldăre de hârtii și proceduri

  • Program de digitalizare a unor documente și formulare prin aplicații care să preîntâmpine cozile și aglomerările inutile la ghișee;
  • Ghișee specializare de filtrare a cererilor și pentru consiliere a cetățenilor pentru pregătirea unor dosare, astfel încât să se trieze cererile de la ghișee;
  • Programare online pentru numere de ordine cu ora și ziua, iar pentru oameni fără telefon se vor utiliza numere de ordine de la aparate specializate cu ora exactă fără ca oamenii să aștepte la nesfârșit să fie chemați la rând;
  • Votarea performanței birocraților pe baza de buton de vot, cei ce nu vor întruni ratingul lunar vor pierde locul de muncă și se vor reprofila;
  • În ce privește birocrația pentru investitori, aceia vor avea acces la rapoarte în mai multe limbi cu bugetul exact online și pe hartie, dar și pașii necesari, precum pașii pentru licitațiile programate.

Corupție Zero: toleranță zero pentru atenții, caltaboși, șpăgi și mite

  • In ciuda culturii fanariote moștenite din trecut, există un nou val de schimbare în rândul populației care nu mai suportă metehnele fostului regim;
  • Datorită birocrației se încurajează corupția și umilirea cetățeanului, iar investitorii pleacă în alte țări;
  • Vom elimina mai întâi birocrația prin democrația directă, dar în același timp prin aplicație digitală vom încuraja cetățenii să denunțe orice formă de intimidare prin cererea unor atenții sau sume de bani;
  • Persoanele prinse vor fi concediate instant și deferite justiției fără favoritisme;
  • În ce privește investitorii, nu vor exista favoritisme pe baza mitelor, fie ele directe sau indirecte;
  • În schimb, prin eliminarea birocrației se vor acorda facilități echitabile investitorilor pentru a crea locuri de muncă cetățenilor sectorului 3;

Spring District – un proiect de dezvoltare economică a Sectorului 3

Screenshot_1

Screenshot_2 Screenshot_3 Screenshot_4

Spring District: facilități sociale și de dezvoltare

  • Facilități pentru tinerii pentru a lucra în Spring District : chirii mici și facilități de perfecționare profesională;
  • Consiliere profesională și pro-activă pentru căutare de oportunități de angajare;
  • Crearea unor centre de cercetare tehnologică locală care să crească în timp și care sa funcționeze ca laboratoare de start-up subvenționate prin parteneriate public private;
  • Încurajarea creerii de grădinițe și școli care să răspundă cerințelor creșterii economice a districtului;
  • Crearea de târguri sociale care să permită angajatorilor să se întâlnească cu viitori angajați și să recruteze înainte ca tinerii să plece din țară;

Spring District se va realiza prin atragerea de fonduri Europene, reducerea de taxe și impozite locale, parteneriate publice private și crearea infrastructurii necesare unui microparc tehnologic.

Pentru mai multe detalii vizitati Facebook Tudor Turiceanu sau website-ul oficial